Digitális grafika (pixelgrafika)
Szövegszerkesztés
Szövegdobozok használata, nyersanyag
Tabulátorok használata, nyersanyag
Tabulátorok és hasábok, nyersanyag
Táblázatkezelés
Ismerkedés a táblázatkezelő programmal, mintamegoldás
Százalékszámítás, nyersanyag, mintamegoldás
Számolás dátumokkal, nyersanyag, mintamegoldás
Képletek másolása, rendezés, nyersanyag, mintamegoldás
Abszolút cellahivatkozás, HA függvény, nyersanyag, mintamegoldás
Egyéni számformátum, feltételes formázás, nyersanyag, mintamegoldás
Gyakorló feladat, nyersanyag, mintamegoldás
Programozás (Python turtle graphics)
1. feladat (egyszerű rajzok parancs módban)
2. feladat (a program fájlba mentése, circle utasítás)
3. feladat (körívekből álló minták)
4. feladat (gyakorló feladatok)
5. feladat (ismétlés a programban)
6. feladat (az ismétlésszám felhasználása)
7. feladat (ismétlésen belüli ismétlés)
8. feladat (gyakorló feladatok)